Een CRM oplossing voor elk bedrijf

Customer Relationship Management

new_logo_bpmonline.png
bpmalldevices.png

De gehele klantreis op een
3-in-1 platform

Gebruik het bpm'online platform om de disciplines marketing, sales en customer service te verbinden en daarmee het efficiënt beheren van de complete customer journey - van lead tot order - en het continu onderhouden van de klantgegevens mogelijk te maken.

 

Sales

Profiteer van de out-of-the-box-verkoopprocessen die u ondersteunen met de effectiefste geautomatiseerde processen om het meeste rendement uit uw sales te halen, het aantal fouten te verminderen en resultaten te verbeteren.

 

Marketing

Gebruik omnichannelcommunicatie door het inzetten van de out-of-the-box-bestpracticeprocessen voor efficiënte marketingautomatisering - van het genereren van vraag naar lead nurturing en een overdracht naar sales.

 

Service

Profiteer van de out-of-the-box-processen die zijn ontwikkeld op basis van de best practices en aanbevelingen van ITIL. Volg de ingebouwde bedrijfsprocessen om de incidenten, serviceaanvragen, servicecatalogussen en servicelevel-agreements (SLA's) te beheren.

Wij willen onze klanten een systeem bieden dat wij op hun bedrijfsprocessen kunnen aanpassen en niet andersom.

Onze passie is het verbeteren van bedrijfssoftware en bedrijfsprocessen. Hulpmiddelen die zorgen voor een goed klantcontact tussen onze klanten en hun klanten, om zo langdurige zakenrelaties voor onze klanten te realiseren.

 

Webrixs B.V.

  +31 (0)23 205 23 60
  contact@webrixs.nl


A. Hofmanweg 5a
2031 BH Haarlem
The Netherlands